На думку японських дослідників, вживання зеленого чаю допомагає людям старше 65 років зберегти фізичну активність, повідомляє ВВС.
Вчені з Університету Тохоку провели масштабне дослідження, в якому взяли добровільну участь 14 тис. літніх чоловіків та жінок. З’ясувалося, що у тих, хто звик випивати щодня не менше 5 чашок зеленого чаю, ризик виникнення вікових хвороб знижений на третину, в порівнянні з тими, хто п’є не більше однієї порції напою в день, повідомили фахівці.
Експерти нагадали, що в зеленому чаї у великій концентрації містяться антиоксиданти - сполуки, здатні захистити клітини від вікових змін.